lauantai 27. heinäkuuta 2013

Bitch, don't kill my vibe

1. Oon vihdoin päässy ratin taakse myös itekseni, jeii & 2. Jennan banaaniauto...

3. & 4. Mun juna-asema, täällä on niin ihanan helppo liikkua junilla!!

5. Sushia lounaaks! & 6. Päivän asu :-)

7. Ostin TAAS tänään riistohinnalla kokista.. & 8. Chatswoodin juna-asema

Empä oo kameraa jaksanu nyt kantaa mukana, joten tässä jotai kuvia puhelimesta.. Tää viikko on kyllä ollu vähä tylsä, ku mulla on ollu paljon töitä :-D Toi tyttö on ollu kipeenä, eikä siks oo muutamana päivänä menny kouluun, joten mun on sit tietty pitäny pysyä kotona sen kanssa.. Nyt sitte vihdoin mulla on vapaata ja palkitsin itteni ja kävin ostaa kokomustat vansit mitä oon kattonu jo pitkään.. Oon myös kehittäny säännön itelleni, jos et lähe ulos viikonloppuna saat ostaa itelles jotain kivaa haha :-DD

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kivoja noi kuvat, oon niin kateellinen ku sun ei tarvii olla tääl suomessa!

s-s-leaveoutalltherest.blogspot.com

JennaOs kirjoitti...

Löysin mun autosta kolmannen banaanin siitä lokerosta etupenkkien välistä!!! Se on niin mädääntynyt et en tiiä pystynkö siivoo sitä pois ilman et oksennan hahahahahaha

hillap kirjoitti...

sohwi: kiitti! :)

Jenna: XD likanen oot, hyi sinua! se haju pinttyy sinne hahaha